domingo, 6 de marzo de 2011

Transmaresme 2011

Diumenge a les 7 del Matí la Furola del Tito va servir de transort per anar a la Sortida de Sta. Coloma... molts nervis, fresqueta... en Mendi hiperconfiat, el Tito a verlas venir i el Ricard (un servidor) acollonido...



Sortida amb una mica de retard... 350 BTTs en marxa... i només començar una pujada de 5,9 km a dalt de tot de la conrreria amb troços bastant durs, pero com vas nou de cames, amunt i fora!... Tito i Mendi xerrant anàven esperant-me a dalt de les pujades... d'allà un constant sube baja fins arribar a les Vinyes d'Alella, sinuòs i tècnic pujant... arribem a font de cera, més sube baja i arribem a terreny conegut... pa pujada al mirador de Teia... on se'ns uneix en Ruben "Galgo" Galicia... passem per darrera la mutua de Cabrils i baixada fins a Argentona on al km 31 està el primer avituallament... Allà foto de rigor, unas risas, mucho comer, mucho beber i mojar (el tito va buidar el seu bidon al meu sillin!)... portàvem 2h. així que els nostres càlculs eren fer al voltant de 6... donc el primer patiment de no superar els controls de pas ja estava oblidat... el Ruben decideix marxar!







Segon Terç de la prova, comença amb una pujada llaaaarga d'Argentona cap a Can Bruguera... d'allà un sube baja constant que et comença a desttrossar les ... En Tito i en Mendi ja no van xerant sinó que també van cadascún al seu ritme... això si, esperant sempre al Bagón de Cola, jo!... les cames ja comentcen a fer figa, estem a punt d'arribar a les 4h. a la bici... baixada fins a Collsacreu on està el Segion habituallament i on ens espera el pare del Tito... Més risas, molt de menjar, de beure i unes fantàstiques nous que van sortir de la meva motxila "Sports billy" (després us detallaré el que portava)... és el km 53



Arrenquem per fer el darrer tram... i ja els hi dic a en Mendi i en Tito que no m'esperin fins l'arribada, em sabia greu i jo ja anava molt escalfat de cames... El primer tram et va acostant al límit, amb rampes dures i quan arribo a la pujada al Corredor he de posar per primer cop el peu a terra, em començen a venir les rampes... i encara queden 30km... ay que patirem... però després de les primeres rampes, se suavitza... molinillo, menjar molt, veure molt... ja vaig sòl... ningú pel davant, ningu pel darrera... en arribar a dalt del Corredor penso, ja està... queden 25km els següents 5 son un subebaja que amb les cames fresques ho fat xiulant, però ara, cada pujada és un suplici, i les baixades ni pedales perque aprofites per estirar, per aixecar el cul adolorit del seient, pwer menjar... arriba la penúltima pujada... un em passa i em va de conya per intntar esforçar-me... no perdre'l gaire de vista... un cop a dalt, ara si que ja está... queden poc més de 10km... i tot es baixada excepte un repechon al mapa... Fins i tot la Baixada es converteix en un patiment, fan mal els braços, les mans agarrotades... i de cop LA PUTADA FINAL. Un cartell t'avisa, "ultim km de pujada amb rampes de 20%"... em venen ganes de plorar, pero esto que és, estamos locos o que?... peu a terra, ja que la rampa es dura de collons i plena de rocs i pedres... un impossible després de 6h a la bici... al final suavitza, pujo a la bici i quan arribo a dalt foto un crit d'alegria que espanto fins i tot a un que ve pel darrera i em passa baixant...



Després de 6h. i 15 minuts arribo a la Meta... l'únic punt criticable de la prova, ja que la meta estava en un lloc diferent d'on estaven els serveis post carrera i era trista de collons... l'Arc de Meta, una taula amb dos cronometradors i la meva dona esperant-me... d'arrà fins a la bottifarrada, 1km molt mal senyalitzat... però per ser la Primera IM-PRESIONANTE!



PD.- Bossa Sports Billy : 2 platans, 4 barretes, 3 gels, 1 aquàrius, 1 ampolla nutrisport, gominoles gel, 350gr. de nous, mancha, grassa per cadena, tirites, gelocatils i el més important... el ROAD BOOK apuntat un paper amb el perfil i les rampes de tota la cursa amb distància, desnivell i percentatge!... un professional!



Salut a Tots i com ja els hi vaig dir al Mendi i en Tito... Gracies per la companyia!

No hay comentarios:

Publicar un comentario