domingo, 11 de septiembre de 2011

Cursa Popular Rondasport Mataró 2011


Com ja comença a ser tradició... Cursa Popular Rondasport de Mataró el dia de la Diada de Catalunya. 10 kilòmetres per endavant que enguany habien de servir com a entrenament per a la Triatló de la setmana vinent a Tossa.

Aquest any, acomptanyat pel Rafa y l'Antonio, que comencen a agafar-li el gustillo a altres coses que no son només la bici... i per tant, futurs triatletes amb molt de potencial. Habituals a la cita, els Íbers Oscar Parra i en Victor, amb el seu pare.

Abans de sortir, quasi ni escalfem, tot i arribar ben d'hora. Però tinc el dia mandròs i no tinc gaire intenció de cansar-me... mal negoci!

Ens posem tots juntets abans de sortir, però ni crit de guerra ni res... pistoletazo i a córrer. Enguany, la Sortida es feie des del Parc Central, on es dona una volta d'un Kilòmetre i poc, que només serveix per comprovar que, com sempre, gent lenta es posa al davant i gent ràpida al darrera... i només fas que anar d'un cantó a l'altre esquivant i deixant passar. És en aquestes, que en Rafa, que va lesionat del Bessó i jo, que no tinc un ritme tant alt com la resta, decidim començar xino-xano... anem a 5' el km... massa per com estic de forma i pujant pels Salesians, el Rafa em deixa enrrere... però em va millor tenir-lo a 50 metres com a referencia que al costat!... coses meves!... arriba la baixada i s'ha d'aprofitar i e poso a 4:40, que per mí és molt!... arribo a l'ecuador amb 25:30, no està malament, ja que no em vull exigir gaire.

La segona part comença amb el troç aborrit del polígon i fins arribar al Cami Ral tinc la sensació que avui no tiro, i fins i tot penso en parar... però el Cami Ral em recorda que el que queda es menys del que he fet i guardo per prepararme per la Pujada de San Simó... i efectivament, on tothom punxa començo a incrementar el ritme, ja que tot i el desnivell en el km 9 de 31 metres en negatiu, aguanto a 6, tot adelantant a cantitat de gent que o anava molt forta o no s'esperava la pujada... queda el tram final... segueix picant amunt, però no tant, apreto i aconsegueixo acabar a 4'55" tot i ser pujada... un cop més acabo esprintant i amb la sensació que podria haber donat més... m'ho he de fer mirar.

Temps final 52'34"... per mi suficient per un dia d'entreno i mandròs de sortida!...

La setmana vinent a Tossa em conformo amb fer al voltant de 55'...

Nom_Cognoms Ll_Sx Real Parcials mKm


200. Antonio Jimenez Cumplido   44:58:00 (21:48-23:10) 4:30

268 . Oscar Parra Morente          46:43:00 (22:32-24:11) 4:41

317. Victor Perez Villalta             48:07:00 (23:17-24:50) 4:49

474. Rafael Navarro Alvarez        52:18:00 (25:03-27:16) 5:14

479. Ricard Torres Puighermanal  52:34:00 (25:30-27:04) 5:16

No hay comentarios:

Publicar un comentario