domingo, 17 de febrero de 2013

Mitja Marató de Barcelona



 La Mitja Marató de Barcelona es confirma com la prova on millors temps faig i més disfruto!... venia del batacazo de fa 15 dies a Granollers… i vaig decidir fer-la sense rellotge, sense música i… sense xip!... me’l vaig tornar a deixar…
Quedo amb el Miki (fisiopremia) i cap a Barna, al parking ens trobem amb els Ibers (victor, laura, …) i anem cap a l’arc de Trionf on faig de fotógrafs dels meus excompanys que no examics…

Els Ibers

No queda gaire per la sortida i sense escalfar anem cap als calaixos… de camí ens trobem amb en Santi Navarro i la Sandra… que em diu que em foti já el Powershot!!... i cap al calaix!

Arrenca la cursa, són 14.000 i estic al calaix de 1:40-1:55. No veig els globus de temps… millor, pensó correr escoltant el cos. Al Garmin, només porto el Pols i la Distància. Com sempre Passeig Colon i Paralel a bon ritme entre la gent. Em passa el Quesada (aquest ja no l’agafaré!) i pujant Entença em passa la Marta del Mendi… uf come m torni a guanyar!... pero oblida’t. Fem Gran Via i al Km5 porto 26’… va bé!
Baixem Arc de Trionf i encarem Pallars.. es el troç que més baixa, i fem la pat nova, pujar fins a la Torre Agbar i agafar l lateral de l’Autopista del Maresme… he passat el km.10 a 52’ i em noto molt bé… de fet estic disfrutant de sentir la gente, les trepitjades, els que xerren, les respiracions, els ànims!
Baixem per Rambla Prim i m’há passat molt ràpid… només miro el rellotge cada 5km i porto un gel que el vull aguantar fins el 18… però arribar a Diagonal Mar toca pujar altre cop per la Diagonal. Començo a notar les cames i sobretot un “atisbo” de gana i com no vull que em passi lo de Granollers decideixo fotre’m el Gel al km 15 amb 1:17’… 

Mapa i Altimetria/Ritme de la Mitja

Baixem Diagonal i en arribar al Passeig Garcia Faria, on cada any m’agafa el moment crític, noto que començo a adelantar a gent. Agafo un ritme crucero molt cómode i ràpid… el Gel há fet efecte i les cames em van soles, es una sensació extranya, ja que corro agil i ràpid.. dentre del meu horroròs estil! De fet, vist a posteriori al mirar els temps, baixo dels 5’ en el 18, 19 i 20 que és arribant al Carrer Marina, només queda pujar i encara la recta final… em trobo a la Marta, l’animo que ja estem… però la sensació de passarla a ella com a la resta de la gente em dona més ales.
Encaro la recta final… faig el darrer km a 4’38” !!!! ja que al 20 he mirat el rellotge i veía que podría baixar de l’1:50’… apretó les dents, la recta final se’m fa larga i entro a meta amb un temps de 1:49’07”… a només 15” del meu record però sobretot amb unes sensacions oposades a fa 15 dies a Granollers… menys mal!... el Miki també ha fet el seu récord personal en 1:43'00"

Miki i jo en acabar contents pels nostres temps!

La semana vinent, primera Marina Trail de Premià… a córrer per muntanya pel costat de casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario