sábado, 13 de julio de 2013

Moonrunning Mataró




Primera Edició de la moonrunning de Mataró, 10km de cursa nocturna pels carrers de la Capital del Maresme, organitzat entre d’altres, pel nostre míster, Santi Pellejero y l'empresa CIMA Dynamic. Per tant, prova quasi obligada de fer.

Quedem al Passeig del Callao, on ens trobem la Familia VO2: Arnau, Tutu, Alvar, Oriol, Edu i Sonia, Albert Carrera, Olga i la dona de l’Abraham (avui corren elles, el mòn al revés)… i els incondicionals Ivan i la nostra fotógrafa oficial, l’Ariadna!


la Família VO2


Petit escalfament, dos fotos i a veure que surt. No tinc gaires ganes de córrer, porto des dos setmanes sense fer res de res, porto desde dimecres amb la Festa Major de Premià… i la nit abans he anat a dormir a les 7 del matí “carregadet”… anirem a “rodar” tots junts.


recorregut de la cursa


Sortim en grup, i ja pujant Sant Simó, l’Edu “Hachazos” ens diu adeu… la resta, Albert, Alvar, Oriol, Arnau i jo anem en grupet… però l’Uri comença a marcar el ritme “passeig” a 4’45” i arribant al Casc Antic decideixo despenjar-me…

perfil trencacames!


El més dur arriba en arribar a Santa Anna, pujada per Tereses, Ajuntament i Riera amunt fins al Parc, 1,2km pujan ton la calor es comença a notar… passem el km 5 en 23’38”… i toca la baixada, però hi ha carrers que ‘piquen’ amunt, com el c. Argentona, que trenquen el ritme.

Baixada final, passant per pl. de Cuba… però baixem massa i al km 8, pujante Lepanto, em trobo a l’Edu a la parada del Bus!... “m’han tirat a terra, m’he torçat el tormell… espero a la Sonia!”… quina enveja estar sentat… ja que el Camí Ral se’m fa etern… baixo el ritme i començo a mirar el rellotge per descomptar metres.

Al km 8 ja se'm feia llarg el Camí Ral


Entrem al passeig del Callao i recta final… per entrar amb 47’50”… el meu segon millor temps i de resaca i de vacances ‘esportives’… sembla que vaig agafant el ritme!...

A l’arribada, bossa i cap a Premià, que encra queden dos dies de Festa Major ;)

Ara fer de Pare, Marit, Amic, etc… i com a molt sortidetes globeres de manteniment !

No hay comentarios:

Publicar un comentario