domingo, 19 de enero de 2014

I Duatló Sprint de Masnou




Em vaig apuntar a la 1ª. Edició de la Duatló Sprint de Masnou, perquè l’Oscar de la feina em va convencer. Si ell venia desde Sant vicenç dels Horts, com no la faria jo que la tinc a 2km de casa, tot i que la distancia sprint, massa ràpid, no em convencia. Una semana abans, vaig fer el reconeixement del recorregut de la bici, ja que volía veure un parell de rampes amb la “flaca”.



Amenaçava pluja tota la semana, i efectivament va ploure. Vai ganar en bici fins a la sortida on m’esperaba l’Oscar i em va caure una de por. Un cop allà, la Organització, amb bon criteri, decideix anular la bici (hi havien baixades molt rapidez amb rotondes i 30º ciclistes en un circuit de 7km a 3 voltes erem un risc inecesari).

Escalfem una mica, i ens fem la foto de rigor amb l’Oriol i en David. El circuir será en de córrer inicial, per enllaçar corrents amb el de la bici. Al final serán 8,5km amb una part de pujada i baixada.


Sortida i, per variar, tots a ritme de por. Anem pel camí del mig a 4’30 i a la tornada me n’adono que já no vaig tant al darrera com altres vegades… comença la pujada picant fins a Teià on agafo un ritmet constant i vaig passant a gente. Encarem les rampes dures del Golf Teia i com em conec el Circuit, em permeto el luxe d’anar indicant als que van al costat meu el que queda. En arribar a dalt de tot, un dels últims controls és en Lluís Saura, que em dona el darrer alè per encarar la baixada.


Aprofito per menjar-me un gel que portava… no el necessitava, però així vaig provant coses per futures curses. La baixada és molt rápida i ampla, i vaig molt i molt còmode… entro a la Meta ambu n temps de 38’40” a 4’41" de mitja… i amb unes sensacions genials.


 64 Oscar Pastor Iglesias 00:32’40”
98 ORIOL CANALS RODON 00:34’22”
101 DAVID VERGES MARTÍNEZ 00:34’28”
195 RICARD TORRES PUIGHERANAL 00:38’40”


El millor de la prova... la Copa que vaig rebr quan vaig arribar a casa!!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario