viernes, 26 de diciembre de 2014

San Silvestre de Masnou 2014

Un any mes, la San Silvestre de Masnou era punt de trobada amb familiars i amics... 5km per fer lloc als canalons.

Quedo amb el Rafa i Edu per anar corrents fins al Port de Masnou... 30' d'escalfament i per comentar coses.



Arribem i tenim temps per veure les curses infantils i femenina... O les meves cosines posen el llisto molt alt... La Mariona amb 21'30" i la Cristina amb 22'30'... Com corren!
Tambe hi son en Ferran i en Guell dels VO2... Foto de rigor i a escalfar una mica.


Em trobo tambe amb el meu germa que ha quedat amb en Marc i Feri per fer-la al seu rollo...

Anem a la sortida, enguany per calaixos i per tant Edu i Rafa van al calaix bo. Tinc la intencio de baixar els 22' de l'any passat i calculo que corrents a 4'20" ho faig... Aixi que des del principi vaig regulant... No vull petar com l'any passat.



Vaig com un rellotge i em noto millor... Saludo a les meves cosines que m'animen desde la barrera... tambe hi son el Victor i en Puchi que han vingut a animar. Tot i que sempre es una agonia les curses tan rapides, tinc el temps just per animar al Edu que fara menys de 18 i al Rafa que va una mica mes enrrere...

Recta final patint amb les darreres forces... Veig que si baixare de 22'... 21'43"... Content... Tampoco estamos tan mal!

No hay comentarios:

Publicar un comentario