sábado, 2 de julio de 2016

Cursa de Premià 2016


El millor Podi!

Foto de rigor amb Putxi, Ruben i Amaury abans de la cursa!

Com cada any no podia faltar a la Cursa de Premià i com cada any Aquesta em va demostrar tots els motius pels quals es fixa al meu calendari. Correr pel meu poble, correr amb Amics i coneguts, Correr en un circuit exigent i córrer una cursa económica però alhora ben organitzada.

Anem a pams… primer de tot, Anar a una Barbacoa on seus a la Taula a les 4 de la tarda amb 5 cervesses d’aperitiu tenint la Cursa a les 7, no és la millor manera. La Ruth i el Sergi es casen el dia del meu Aniversari, i va manar a celebrar-ho a Arenys… això si, a partir de les 4, ampolla gran d’aigua i vinga a veure per destil.lar.

En Ruben i Jo amb el postureo pre-cursa!
Quedo poc abans de les 6 amb el Ruben per anar amb temps a recollir els Dorsals i per fer una de les coses que més m’agrada d’aquesta Cursa… xerar amb la gent. La Cursa de Premià és la Cursa on més Amics, coneguts i saludats em trobo i per tant estic al meu hábitat… primer ens trobem amb en Sergi Puigmal (VO2) i l’Amauri Hesse, que la fan com un entrenament… després arriba l’Edu amb els del CN Mataró, en Jaume Riera o en Carles Solé amb qui despatxem una bona estona… anem a escalfar i un cop al calaix em trobo amb en Rafa Navarro i l’Antonio, en Gonçal, el Miki, en Barroso, en Marco Garzón i d’altres que em fan pasar l’estona molt rapid fins que es dona el tret de sortida, enguany, des de dintre del Camp de Futbol.
Sortida com sempre a Gas… com sempre sé que tot el que guanyi als 3km inicials de baixada després potser ja no ho recupero.. així que ho dóno tot… fins i tot deixo el Ruben enrrere una mica… faig 4’, 4’01”, 4’18” per erstabilitzar el ritme a la zona de l’institut, piscina fins arribar al Port… el Rubén, está molt fort ja m’ha passat.. però vaig fort també, tot i la calor i la manca d’entrenaments… a Mig port, al Km.5 passo en 22’ clavats… i pensó que m’he passat de rapid..

la Primera meitat a ritme exigent!
 Arriba la zona del Passeig, quasi 2km de pla recte i constant i, enguany, vaig sol, sense quasi referencia, només en gran Joan Aragonés, a qui passo pel Bellamar i m’anima… 4’47” i 4’46” per arribar a la primera part dura de la cursa… pujada de la salle a la Gran Via… m’avança en Siscu del Futbol.. quasi ni ens saludem perque tenim fixat l’objetctiu d’arribar alla on la gent s’apilona i anima… 

Al final del Passeig ja es nota la calor i el patiment!
 El tram central del Poble es fa totalment sol, entre els crits d’anims de la gent i els carrers del casc antic, et plantes al Carrer Unió amb la ment a Elisenda de Montcada i tota l’estona sense pasar del 4:50… fins que arriba el gir a l’Esquerra i arriba l’autèntica pujada… prop de 700metres per pujar 35 metres… en el km9 que ens deixa a tots fosos… pero a mitja pujada están els meus pares amb les Meves Nenes i això em dona la força final per apretar el cul… gir a l’esquerra i recta final fins al Camp de Futbol… 

 Arribo molt exigit però molt content, faig 47’02” i acabo el 85 de 290… molt content comparat amb el que jo era fa uns anys… Un cop a Meta, torno a disfrutar en petar la Xerrada amb els tota la gent que en major o menor mesura comparteixo aquesta afició…

Compartir cursa amb Amics és una de les claus de la Cursa de Premià
... i la Foto post-cursa!

Enguany ens quedem a l’entrega de Premis, en Sergi Puigmal ha fet Segon als 10k, la Maria Helena ha guanyat al 5k, en Sergi Ferran 2on. Al 5k… tota una festa d’amics i coneguts que disfruto amb temps, amb les Nenes i amb bona Companyia.

Sergi Puigmal (2on.) darrera d'en Rovira...

No hay comentarios:

Publicar un comentario