domingo, 28 de mayo de 2017

Triatló Sprint de Mataró


Sempre es diu que després de una dolenta, s'ha de trovar una de bona... doncs el Triatló Sprint de Mataró va servir per tornar a trovar les bones sensacions, després del patiment de la Half de Bilbao. Cert és, que no hi ha punt de comparació entre la Distància Sprint i la mitja Ironman, però a nivell personal, motivacional va servir per corroborar que estic fent les coses bé, i que lo de Bilbao va servir per apendre coses, però no per venir-me avall.

La Triatló de Mataró coincidia amb molts membres del VO2Team al Half de Salou, altres veniem de Bilbao i amb Zarautz a l'horitzó i molts preparant llarga distancia... per tant, poc quorum per fer-la, així que el club va decidir pagar la inscripció a qui vulgués fer-la, per tal de fer imatge a la cursa mes propera a casa... i jo, ue m'apunto a un bombardeo, vaig dir que si.

Com sempre, un plaer poder anar en bici pedalant desde casa fins al box. un Escalfament amb en Ruben i en Marc, per estirar cames, despertar i xerrar. Un cop a Mataró, temps per entrar a boxes, donar-li petits consells a en Gonzalo que debutava al Triatló, xerrada amb Santi Pellejero, el nostre presi i mestre, veure arribar tard a en Pol i l'Alexis... i saludar a la Gemma Badia i Gemma Sevillano que competiran en Tandem... Allà estan en Victor i el mister sergi Garcia per animar... però per dintre penso: "quina mandra em fa el calentón que ens fotrem avui!"...

Anem cap a la platja, saludo en Jordi Famades, que també la fa... i decideixo posar-me a la dreta del tot i al darrere, no vull rebre cops. En Ruben i en Marc se'n van a l'esquerre. Sortida i sobretot no tinc ganes de rebre cops.. es molt poca distancia (750m.) per tanta gent... sorprenentment vaig nedant a ritme agil, intentant veure la petita Boia Vermella i sense rebre cap tipus de cop... quin luxe!... arribem al Gir i tampoc rebo!... 150metres i tornem a girar cap a la platja!... l'aigua es moguda pero no molt, fresqueta, pero no molt... crec que la comparació amb l'aigua i cops de Bilbao em fan disfrutar... veure que ja arribem a la platja també em motiva a apretar... surto de l'aigua en 15' ... estic contentíssim!



Adelanto al box a en Ruben, referència avui per mi!... Transició de poc més de dos minuts, m'ho prenc amb calma i a la bici... Només sortir de box, perdo la bosseta de la Camara i eines... (es veia venir perquè ja m'ha caigut varies vegades)... sortim a la Nacional 2 i tiro, tiro fort, són només 20km en plà, així que ho dono tot... ens enganxem 3 o 4 ciclistes i fem relleus. Veig en Ruben al davant, ha fet la T1 més rapid que jo... el Crido: "Enganxat!"... i així és, el grup es converteix en un pelotón de 15 on només tirem 3 o 4... anem a 38-39-40 kmh...

De tornada a la Laia l'arquera trobo en Marc, diu que ha plegat, li pregunto si està be i diu que si... sorprenent que sigui capaç de fer 21h30 en btt a la Ultrabike, fer Bilbao amb mi, i ara plegui... el que diem, una Sprint son pulsacions altes i molt d'stress!

Al final de la primera volta, on saludo al Edu Lopez que està fent de control, decideixo deixar de donar-ho tot... no serveix de res i estic desgastant massa, em cremen les cames i veig que dintre del grup vaig al mateix ritme i mes tranquil... ens plantem a boxes en 28' a una mitja de 36,6kmh contant entrada i sortida... molt mes rapid que fa 2 anys!

Toca córrer, Aquest cop si faig una transició molt ràpida, només 40" i surto corrents darrera d'un NoTeParesTeam... segueixo el seu ritme, es bò... culló, anem a 4'10" ... passo per davant del xiringo del passeig on son en Victor, Ernest, Marc, etc... animant-me!... aguanto tota la primera volta amb el noi del NoTeParesTeam, veig Alexis i Pol que van endavant i darrere porto Ruben Monmany i Ruben Garcia... intento seguir sense baixar el ritme a veure fins on arribo...


Segona volta del Run, anada altre cop cap a l'espigó, intento aguantar el ritem, costa!... torno regulant una mica per deixar-me la resta al Quilòmetre final... encaro recta de meta... i Arribo quasi esprintant amb el cor a la boca i miro el rellotge... he fet el Run a 4'11" de mitja... mare meva!... per acabar amb un Tiempazo de 1:07'56" al meu rellotge... Molt content, molt exigit, molt apretat pero amb una bon regust de boca... Calentón i Carbonilla treta!

Ja només toca pedalar cap a casa i a fer de Pare una mica! ;)



No hay comentarios:

Publicar un comentario