domingo, 3 de junio de 2018

TunaRaceBalfegó Lloret 2018



No soc molt de nedar, de les 3 disciplines del Triatló, seria la que menys entreno, pero de tot i així li he acabat agafant el gustillo. Després del començament de temporada on tinc una petita base a l’aigua, i tot just una semana abans del Triatló de Zarautz on nedarem 3km hi había al calendari la Travessa Tuna Race Balfegó de Lloret, organitzada pel Santi Pellejero. Son també 3km i per tant encaixava perfectament a la preparació. I així ho vam fer una bona grupeta de VO2TEAM.

Torna tocar matinar, aviat quedem a Vilassar per repartinr-nos en cotxes i com diu en Gonzalo: “estem una mica bojos tots plegats!”… torna a matinar, torna a esmorzar aviat, preparar el material i desplaçar-te a algún lloc on mig adormit, mig amb les bromes dels Companys, et donen un dorsal i et prepares per fer una d’aquestes bojeries.

 
Anem a la Platja de Santa Cristina d’Aro, allà, ens trobem tots els participants, ens preparem, comentem la jugada i tots cap al Catamarà que ens portarà a la platja de Fenals de lloret. En trajecte, entre riures i conyes es amè, però mica en mica vaig pensant que anem molt lluny… 3km!.


Un cop a Fenals, petit escalfament de 5’ per comprobar que l’aigua no està del tot freda… i está, com a minim, en calma. Anem al “encerrado!” (el Tancat en Castellà per en Bernant Moragas) i donen la sortida…
El plan, nedar, nedar i nedar sense parar a un ritme constant, que em serveixi per calibrar si la semana vinent a Zarautza entraré al tall, que enguany es de 1h05’ per fer 3km. La mar está bé, no som molta gent així que vaig fent. Al principi veig un grupeto n m’enganzo, però mica en mica es va estirant la cosa fins al punt d’anar sol. Vaig mirant de no tenri gent gaire lluny, per respecte a la mar… i por!

Passo el 1er. Km en 18’ vaig comode, faig els meus calculs i veig que el ritme es bo… Fisicament no em noto carregat, ni d’espatlles ni de cames… 2km en 36’… perfecte, segueixo constant, tot i que ara no vaig cap boia… fa estona que he perdut les referencies de les boies “minions” i seguexio algún nedador de lluny… aixeco el cap i veig que estem endintre, que no hem fet el petit gir en S a la dreta… i tiro en Diagonal cap a la Costa on veig les bois “minion” que he de deixar a la meva Esquerra… crec que amb això em sortiran més metres…


Efectivament, km3 veig la platja amb l’arribada… porto 54’… he clavat els ritmes, pero encara em queda el darrer tram, el gir cap a la platja que se’m fa llarg… intento no canviar el ritme a risc que se m’enrampin les cames, ja noso les lumbars carregades… i arribo a la platja en 59’33” per fer 3.350 metres a 1’47”/100 … no está malalent, un bon entreno, una nova experiencia i confiança per la semana vinent a Zarautz…

No hay comentarios:

Publicar un comentario