jueves, 26 de diciembre de 2019

San Silvestre Masnou 2019


Tanco l'any amb un MMP intesperat al 5k de Masnou. Aquesta Cursa es ja una tradició. Al costat de casa, moltes vegades es una cita Familiar i d'amics de l'esport. Aquest any, va ser una trobada amb pares i mares de l'escola, entre les cuals hi ha la meva cosina Cris. I al final ens ajuntem 5 parelles per portar els nens a la cursa i fer-la en totes les categories: nens, dones i homes.

La aventura comença quan he de convencer a la Maria i les nenes que el dia de Sant Esteve ens hem de llevar aviat per fer una cursa. Despertador i presses per anar a l'estació a pillar el Tren (avui es gratis), on hem quedat amb Mariana (lianta de todo) i Artur, David i Cris, Pau i Maite, Jordi Moya i Alice... i tots amb els respectius nens. Amb la canalla al tren, la son ja ens ha marxat de cop. Un cop a Masnou, tots a buscar dorsals i cap a la Sortida dels mes petits, en el meu cas la Laia. Cridar i animar-los i després la cursa dels mitjans, jo la Paula...

Va avançant el matí, arriba el meu germà en bici (està lesionat i correrà en Pol per ell), arriba en Diego, en Marca Salvia, en Jordi Solà i en Benito dels VO2... marxen les Dones a escalfar. Animo a la Maria en la que serà la seva 2a. cursa en 2 mesos, després del Cross d'Arenys, pero avui es més pla. Mentre corren elles nosaltres anem a escalfar. El final de l'escalfament es per acompanyar a la Maria als seus darrers 500 metres... baixarà de 30'... molt i molt bé, tot i que no li mola! (29'54")

Anem cap al calaix, avui no tinc intenció ni sensació d'estar en forma, porto unes setmanes molt insconstant d'entrenos, fent btt, trail i menjant molt i malament... pregunto al voltant al Diego (massa Rapid), el Jordi Solà (massa desganat)... miro que tinc davant la llebre de 20' i en Marc Salvia diu que amb ella...



Sortida, em poso darrera d'en Marc per no sortir com sempre massa fort. enganxem la llebre de 20' i ens posem darrere. Aixi tota la volta i mitja dintre del port. Km1 a 3:53... Anem en grupeta, està també el gran petit Sergio del Rio... bona referencia també. Km2 3:55. Vaig aguantant però abans d'arribar a la sorra aixeco el peu, vaig que aquest ritme em matarà. Tram de sorra més tou que altres anys. Km3 4:13... veig en Victor animant-nos. Atrapo el Sergio del Rio que ha aixecat el peu també. Girem per encarar la recta del passeig fins el port. Aquesta any el vent es a favor lleument i es nota. Km4 4:21.



Entrem al port, m'adelanta el Sergio del Rio altre cop... intento seguir-lo pero no puc. Porto en Victor al costat amb la btt i gravant-me... es el que em fa seguir apretant i no defallir (postureo pero aquest cop efectiu). Miro el rellotge, quin patiment, calculo que si no peto del tot, baixo la meva milllor marca de 20'55" de l'any passat. Recta Final, apreto les dents, no veig ni a la familia ni els amics. Km5 3:56... Temps Final 20'21"... MMP!... estic mort!... i em trobo a la Laia, la petita, al costat meu... en passar per davant ha sortit corrents darrere meu i ni l'he vist. L'abraço, estic content, perquè sense portar-ho pensat ni preparat he baixat 30' de l'any passat!... #noestamostanmal ;)

Finl d'any!... en breu penjo el resum 2019!

No hay comentarios:

Publicar un comentario