domingo, 1 de abril de 2012

Duatló de Vic 2012

abans de la cursadespres de la cursa!

Segon any que participo a la Duatló de Carretera de Vic, per començar la temporada de Transicions. A les 7:30 quedem a Premia en Puchi, el Quesada, Jose Gomez i Rafa, per a fer una curta para a el Cros a buscar a l'Antonio i cap a Vic. Jo era el guia, però xerrant xerrant (com no?) ens passem de sortida i fem una petita visita turistica... pero com anem amb temps, arribem bé al parking o deixem els cotxes i mentres uns van a buscar els dorsals, els altres anem a fer la darrera descarregada a un bar ;)

Arribem a la zona de boxes, on ens trovem amb l'Edu i la Sonia, i els seu cunyat, que tambñe la farà. L'Edu és ciclista, i correrà per primer cop una Duatló. Deixem les bicis a boxes i comentem la jugada.


Es quasi l'hora, i ens criden per fer el Briefing i explicar-nos una mica el reglament, etc...




Anem tots cap a la Sortida, el circuit és el mateix que l'any passat, així que la meva idea és baixar temps. Em poso amb el Quesada a la part del Darrera, per no estobar i pam... tots a córrer.


Com sempre, es comença molt i molt ràpid, el grup es comença a estirar, i a la primera volta jo vaig seguint l'estela del Quesada, que la setmana pasada va fer la Marató i està fort. Anem adelantant a gent i entrem a la segona volta, on sóc jo qui em sento molt bé de cames i molt cómode i em poso al davant del Quesada... no miro el rellotge, però el que si que veig és que a 500 metres de boxes, el Quesada se'm despenja, però em sento bé i prefereixo tirar... tot i que voliem fer la bici junts. Acabo els 7km en 30'03" a una mitja de 4'19" el km... una animalada!!!


Entro a Boxes i faig la transició super ràpid, ja que avui estreno els cordons de goma (són una passada!)... i en sortir de boxes, just al pujar-me a la bici, em trobo a l'Edu... li foto un crit i intentarem fer la bici junts. El primer tram va picant amunt i ens anem formant grupets i avançant a gent. L'Edu tira molt fort i li dic que aguanti, però no fa cas, va quasi a betzegades i pujant el primer port se'ns escapa. Pero un parell i jo, anem xino xano i l'acabem agafant a mig port. Em sento molt bé de cames, vaig adelantant a gent i se'm fa menys dura que l'any passat. En arribar a dalt, menjo una barreta i a pedalar com un boig avall, ja que recordo que la baixada era per anar molt ràpid. L'Edu se m'enganxa al darrera i ens passem 15km tirant com bojos entre els 45 i els 55 km/h, i anem pasant a gent.

Arribem a la segona part de recorregut, que comença amb un constant trencacames, ue entre l'un i l'altre el fem a ritme i a cuchillo i seguim animant-nos i passant gent, fins que arribem al darrer tram de pujada, que pica més, però que el fem bé. A dalt de tot ens agrupem un noi del Terrassa, un del Gavà, l'Edu i Jo i tornem a tirar com bojos fins arribar a Vic. El circuit de bici m'ha passat volant i m'he trovat molt bé. El faig en un temps oficial d'1h11'33" a 28,51 km/h de mitja!!!

Entro a Boxes volant i torno a comprovar que els cordons elàstics son un gran invent. Començo a córrer i.. sorpresa!!!!!... em trovo en Rafa tot just al davant meu!!!... li foto un crit i em comenta que encara li fa molt mal el peu de la Marató de Marsella de la Setmana Pasada no el deixa córrer comode... de fet, el passo massa ràpid, ja que ell baixa del 1:35 a la mitja... però per mi, no deixa de sere un xute d'adrenalina, ja que ell en bici va molt fort i tampoc m'ha tret tant!... Només em quedan 3km de córrer però és el més dur. La calor, les cames com un Robocop... intento agafar un bon ritme i fixar-me petits reptes, vaig adelantant algunes noies (jejeje, aquesta es la meva cursa!)... a mig circuit, noto que el Rafa se m'acosta i em passa. Ja se li ha escalfat el peu i ja pot córrer al seu ritme. Intento seguir-lo, però no em vull cebar, tot i que em serveix de referència per, sense donar-me conte, arribar al tram final...


... miro el rellotge, si apreto baixo de les 2h... recta final i em trobo en jose i Puchi animant-me i en Rafa parat a 5m de meta per deixar-me guanyar... esprinto i el guanyo!!!.... jajaja. Darrera meu entra l'Edu i una mica més tard en Quesada.


Temps final 1h 59'48" fent els darrers 3km en 18'12" a 6'04" el km... no està malament. Però la Gran racompensa es que l'any passat vaig fer 2h 16'... així que he baixat en 16' el meu temps... i com diu la meva màxima del Blog... l'he disfrutada com un enamo.


Agrair a la Sonia (novia de l'Edu) que ha estat la reportera oficial!

Resultats:

107. Sergi Puigmal           1:46'19"
154. Jose Gomez             1:50'58"
219. Antonio Jimenez       1:58'20"
230. RICARD TORRES  1:59'48"
231. Rafael Navarro         1:59'49"
241. Edu Lopez                2:00'45"
334. Xavier Quesada        2:16:43"




No hay comentarios:

Publicar un comentario