domingo, 29 de abril de 2012

Cabrilenca 2012




La Cabrilenca també s'ha convertit en un classic al meu calendari. Enguany, no vaig quedar amb ningú, tot i saber que allà em trobaria amb el Mendi, el Puchi, el Chori o en Quesada entre d'altres. També era la primera cursa per estrenar el Nou Equipatge D Bike... Així que a les 7:30 agafo la bici i pujo fins a Cabrils. Arribo amb temps com per despatxar amb l'Ivan del D Bike i que el Samu m'arregli un Bolet que m'ha sortit al Tubeless...


Queda mitja hora, em trobo en Mendi i en Puchi i decidim anar cap a la Sortida per agafar lloc. També en Quesada arriba, amb uns amics, aniran de tranquis... Abans de la sortida, el Mendi es posa davant de tot i en Puchi i jo ens quedem de chachara a una mica més al darrera, arriba el Xori (sempre tard!) i ens quedem xerrant amb la Anaïs, que també se'ns ha post al darrera.


Donen la Sortida, enguany amb Xip... per tant tots hem de passar per l'arc... i decideixo pujar fort per intentar evitar els taps a les primeres trialeres... a mitja Mutua, el Sergio D Bike em passa amb el Samu, pero no els perdo de vista en tota la pujada...


El circuit es similar al de cada any, vaig disfrutant, em noto molt millor de cames que altres anys fins que a l'alçada del km 12... ens hem perdut tots!... pero tots, tots!... ens ajuntem quasi 40 tios i no sabem que fer fins que un del Club Ciclista Cabrils ens mostra el camí... resulta que algú ha tret les cintes del circuit...

Enllacem amb el circuit real... i es torna a desgranar el grup. Com sempre agafo el meu ritmet... amb alguna que altra caiguda, més per patinar en les pujades i trialeres que altra cosa. M'ho estic passant prou bé... disfruto de veritat dels camins entre el bosc...

Arribem al darrer avituallament, queda una baixada forta i la darrera pujada. Aquesta si que ja pot amb mi. Se'm fa llarga i a troços massa dura i he de posar el peu a terra, però just quan les cames comencen a donar simptomes de rampes, arriba la baixada final fins al poble... 3hores i 28' i la llarga acabada per primer any.


Es noten els entrenaments i es nota que en 30 dies tinc la Hal Challenge de Calella... suma i sigue. La setmana vinent "Monegros"!

No hay comentarios:

Publicar un comentario