domingo, 30 de diciembre de 2012

Duatló de Cabrils 2012




 

Tercer any consecutiu que participo a la Duatló de Cabrils... ja un classic al costat de casa. Poder anar en bici a la Sortida no té preu... i conéixer el circuit i a molta gent que hi participa, li dona aquest ambient lúdic a la prova.
Arribo dels primers, poso totes les coses a lloc i espero a que vagin arribant els meus ex-companys dels Ibers... Puchi, Mendi, Chori, Jose Gomez, Tito i Andrés pare... Sempre seré un Iber de cor!... També em trobo amb l'únic VO" que hi participa... en Santi Navarro...
Quasi sense temps a escalfar... ens posem al ben mig del rovell de l'ou i sortida... com sempre a muerte!... fem el primer bucle per la riera i anem a 4' (ho veig en el Nou Garmin Forerunner 310xt que estremo avui)...  vaya bojeria... encarem cap a munt i... decideixo agafar el meu ritme que això serà llarg!...





Enguany el tramde córrer es fa en dues voltes a un circuit menys dur... bé, dur és, però en ser dues voltes, no fas la primera pujada del tirón. Tot i així, al tram més empinat, als darrers 30 metres, ja caminem... a dalt de tot, l'Oscar Parra, animant, em fa tornar a correr per encarar la baixada... per senders i pista. Vaig bé, i encarem la segona pujada, on camino una mica abans... no em vull obcecar!... i segona baixada per anar a buscar la bici... 27'01" per fer els 5km

 



Agafem la bici i l'enllaç fins a la Carretera de la Mutua té una pala d'asfalt inicial que et posa el cor a 100... Arribats a la carretera de la Mutua, tenim 2,5km de pujada constant que aprofito per beure, menjar un platan... vaig de menys a més ja que uns que al principi em passen, els acabo recollint a mitja pujada... un cop a dalt, agafem cerriols i camins fins fer la baixada ràpida a Orrius... i des d'allà, pujada ja coneguda fins a les Antenes de Céllecs. La faig al meu ritme, agafant com a referència un grupet de 4 que van al davant meu i els acabo enganxant.... comença la baixada i els perdo de vista i agafo com a referència una noia del Triatlò Navas... anem a bon ritme fins la darrera baixada, molt técnica.. on hem de posar el peu a terra un parell de cops i on la noia em deixa passar per no endarreri-me...arribo a la zona de Boxes i el Carles Bergé ja m'avisa que més endavant tin a la Maria i la Paula amb el Meu germà i el Marku que han pujat a animar-me... 1:35'02" de bici (1:30 més les 2 transicions)

 

Deixo la bici i en començar a correr per boxes ja noto que els dos Quadriceps se'm puen... massa d'hora, ja que altres anys em passaba a la darrera baixada. Pujem per la riereta de sempre i les cames no tiren... arribats a les zones empinades, amb pru feines puc caminar. M'adelanta tothom!... arribo com puc a dalt i començo a baixar, patint molt, no puc quasi córrer però tampoc puc fer força per frenar... que dur... arribo a l'asfalt final... on em passen dos amics del tito com a fletxes i em fa apretar una mica... Veig la zona de meta... Darrers ànims dels Ibers i de la Family i entro a meta fent 14'44" per els darrers 2,2km... massa!!!... i acabo el 239 de 253 en 2h 16'47"

Espero que aquesta m'hagi servit d'entrenament per la Duatló de Mataró d'aqui a dues setmanes, on compartiré cursa amb els nous companys del VO2.

No hay comentarios:

Publicar un comentario