domingo, 13 de enero de 2013

Duatló de Mataró




Era la primera vegada que disputaba la Duatló de Mataró. M’apunto amb la meva parella inseparable, l’Edu. Quedem a les 8 amb el Iber, Sergi Puigmal i anem cap a la Pista de Cros, on están els Boxes. Comentem la jugada, el molt de fred que pasarem i la mandra de matinar un Diumenge… anem a boxes i… ens hem deixat els xips!!!!... vaya “pajaros”… decidim que com estem a prop, fem una escapada a casa a buscar-los i abandonem el pobre Puchi…






Pensàbem que aniriem més justos, pero a les 9:15 ja estem aparcats altre cop i corrents cap a boxes… de camí ens trobem en Santi Navarro (VO2) escalfant o “regalant” metres. A boxes, ens trobem amb l’Eloi… merció especial per el “guest Star” del blog, ja que aquest tio, com jo, s’apunta a tot… pero amb un nivel superior al meu, es clar!... A boxes està el Santi Pellejero, que ens dona els darrers ànims. Escalfem 5 minuts i cap a la sortida.




La sortida del primer Running és més tranquil·la que a Cabrils… el fet de ser una pista de Cross, més ampla i planera, fa que puguis agafar el teu ritme… serán dos voltes a un circuit que te poc desnivell!... La primera volta crec que anem ràpid i em noto ofegat, però en començar la segona, em trobo cómode i em dóna per mirar el rellotge… anem per sota de 5’!!!... faig els 6 km en 27’52” … a 4’41”… tiempazo!!!




Agafem la Bici i comença amb una Rampa molt dura, per ser la primera. Després, comencem a pujar i pujar… i passo a gent fins que em situo al lloc on ni passar é ni em passaran!... excepte en algun corriol de pujada o de baixada en que faci peu per manca de técnica… en un baixa-sube quasi em menjo un arbre!!... La totalitat del circuit de Bici és molt maco, amb molts camintes, senders i corriolets… pero els quilometres passen més lentamente, tot i passar-t’ho millor. I en la part final, es converteix en un Trencacames amb pujades i baixades constants i amb alguna que altra rampa dura que fa que les cames comencin a avisar!!... Arribem a la baixada llarga fins a les pistes o net trobes amb les dos darreres Rampes, la primera d’elles pot amb mi… i la segona, la d’entrar a les pistes, per orgull que la gente et mira, faz el darrer esforç…  2:01’05” i per classificació he passat a 13!!



Tram final de correr… començo bé, tot i que há començat a ploure i comença a fer fred… seran 2,5 km… 15 minuts com a molt!... vaig bé de cap, però de cop, Quadriceps ESquerre enrrampat… però segueixo i… Isquio dret enrampat… m’he de para per estirar!... arrenco unaltre cop a correr i ara és l’Isqui esquerre!!!!!... crec que noto la falta d’entrenaments i la Grip de la Setmana passada… torno a parar… estiro en pocs segons i em dic “a la merda… a córer encara que et faci mal!”… acompasso la respiració i em posso a trotar el més comode al meu estil estrany de correr i mica en mica va amainant el dolor… Entro a la recta final amb les sensacions millorades i fent 15’41”  per acabar amb 2:44’38” el 273 de 303…  Una més al sarró!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario