domingo, 29 de diciembre de 2013

Duatló de Cabrils 2013


Els VO2 + en Rafa Navarro


Preparatius abans d'entrar a boxes

Per 4rt any consecutiu, l’any s’acaba amb la Diatló de Mutanya de Cabrils. Enguany, había convençut en Rafa per fer-la. També vaig engañar els VO2 Ricard Cesari, Oriol i els debutants a l’equip, Juan Coronado i David Vergés.

Pujem el Rafa i jo pedalant desde casa, tot un privilegi. Ens preparem als boxes i escalfem una miqueta, tot repassant el circuit, que será el mateix que l’any passat. Anem cap a la sortida i just me n’adono que, novament, m’he equivocat de xip… així que no tornaré a sortir a la classificació… en tinc 3 a casa (aquest més regalo els dos que em sobren per qui els vulgui!!)

En Juan al seu inici de cursa

En Cesarial primer tram de correr

com es pot veure, vaig sortir desde del darrera de tot!


La sortida com sempre és a “cuchillo” i jo em poso al darrera de tot per no molestar. Els primer tram de córrer són dos voltes a un circuit que és basicament una pujada constant i dura de 1km i baixar pel bosc. A la primera pujada m’animo amb en Carles Solé (Piri i premianenc i “Follower”) que s’ha animat a fer-la… Encarem la segona volta i em poso a xerrar (com no!?) ambe n Chus, un Veterà de l’Hospitalet… i la companyia ens fa arribar a dalt cómodes. Baixada i cap a boxes, on veig en Cesari já canviant-se les sabatilles, amb un temps de 28’30”.




Juan Coronado

Oriol

David Vergés

Ricard Cesari

Al final de la segona volta amb el Chus de l'Hospitalet

Agafo la bici i al lío… jo ja m’ho conec… la primera rampa d’asfalt és matadora i pilla a uns quants a contrapeu… agafo el molinillo i a escalfar!

La primera rampa de la bici era matadora!



Agafo la mutua, en Chus de l’Hospitalet comença a tirar, no em cebo, això és llarg i a mitja mútua ja l’enganxo i ens animem fins arribar a dalt. He menjat i begut bé… baixem un bon troçper pista i toca la part dura del circuit, la pujada a les Antenes. Ja vaig totalmentn sòl, ningú pel davant i darrera… les rampes se succeeixen i les vaig passant… fins i tot passo a un parell de corredors.. però a la darrera pala, em patina la roda just a l’inici i la he de fer a peu… llàstima !


I quan pensava que habia passat lo més dur, doncs no! ... a la baixada de les antenes pateixo més que pujante… he de posar el peu a terra un parell de vegades i em passen dos o três corredors. Realment sóc dolente i cagat baixant tot i portar una doble.

Ho passo pitjo baixant que pujant!

Encarem el tram final per arribar a dalt del coll del Porc i em passa en Toni Noé, tot un veterà i no vegis com tira!... já només queda la baixada a boxes, però al tram inicial, unaltre cop m’he de baixar de la bici en un parell de trams. Arribo a boxes en poc més de 1h 30’… dins el temps previst, però amb bonés sensacions a les cames… i sorprenentment, torno a veure en Cesari a boxes… “doncs no m’há tret tant”… i lifaig un crit “espabila que t’enganxo!”


En cesari atrapat per en Toni Noé

Darrer tram de correr… vaig fent, no vull parar… però el troç final de pujada, veig que avanço el mateix corri o camini… i cap aval… vaig amb una noia… comentem que això já está… entro a l’asfalt final i tinc a la Peke esperant-me per entrar a meta amb mi… no hi há res que em faci més il·lusió!

 

NOM COGNOMS TEMPS TOTAL RUN 1 (5km) BIKE (20km) RUN 2 (2km)
JUAN CORONADO 1:47:26 22;57 1;15;21 9;08
ORIOL CANALS 1:49:04 23;56 1;14;19 10;49
DAVID  VERGES 1:56:14 25;47 1;20;20 10;12
RICARD CESARI 2:14:04 28;05 1;34;25 11;34
RICARD TORRES 2;17;15 28;30 1;34;30 15;15




1 comentario: