jueves, 26 de diciembre de 2013

San Silvestre de Masnou 2013



Com es tradició, per Sant Esteve, la San Silvestre de Masnou. Enguany el meu germà no la podia córrer, així que vaig quedar amb el Rafa (que esta on fire) i l'Uri dels VO2, que tampoc para.


Vam anar corrents desde Premià per sumar kilòmetres. Xerrant xerrant ens plantem al Port de Masnou per veure la sortida de les nenes del Rafa (corrien la infantil) i per animar a la Irene i a les meves cosines a la cursa Femenina.

Escalfem una miqueta per no arribar freds a la sortida i ens posem al ben mig... tot i que l'experiència em diu que el primer kilòmetre serà un constant d'adelantar i ser adelantat. El Rafa, amb problemes a l'Isquio tota la setmana, em comenta que vol fer-la amb mi... que és el seu tran-tran (!)...



Sortida i arrenquem enmig de la gent i decideixo apretar tot el que pugui al principi, ja que el temps que guanyi ara intentaré no perdre'l després... anem a 3'45" i el Rafa em diu que m'estic passant. Donem la primera volta, i ja baixem a 4' ja començo a notar que el ritme tan alt no el puc mantenir... just al encarar la primera passada per meta, li dic a Rafa que tiri, ja que es trova bé i l'estic ralentint...



Encarem el tram de sorra, intento no baixar de 4:30... la tornada es fa pel passeig... i és on toca pensar en no parar i descontar... no baixo de les 180 pulsacions des que hem començat!

La Recta contra meta se'm fa llarga, segueixo a 4:30... baixada, gir a la recta de meta i crits d'ànims de la iona, la Cris i els meus Tiets... apreto al final per entrar en 22'00"!!!


No he batut el meu record però tampoc està malament del tot!

Diumenge tocará patir a la Duatló de Mataró, unaltre classic al meu calendari!

Oriol Setó 139   00:19:06     5000 m    3m 49s/km
Rafa Navarro     00:19:21    5000 m   3m52s/km
David González 00:21:46    5000 m   4m21s/km
Ricard Torres     00:22:00   5000 m    4m24s/km
Mariona Pujol    00:22:26    5000 m   4m26s/km
Cristina Pujol     00:25:54    5000 m   5m10s/km
Irene Lentheric  00:26:00    5000 m    5m12s/km

No hay comentarios:

Publicar un comentario