domingo, 23 de febrero de 2014

II Taymory Marina Trail 2014


Valent abans de la sortida

Després de no poder participar l’any passat a causa de la grip, enguany era el meu debut a la Marina Trail. Una cursa de muntanya de 24km amb més de 1.500 de desnivell positiu amb sortida i arribada a l’Escola La Salle i organitzada per amics i coneguts. No té preu llevar-te sense pressa, anar caminant a la sortida, trovar-te a tot de gent coneguda per xerrar i parlar abans de la cursa. Entre altres, el Míster Santi Pellejero, o els companys d’equip Oriol Canals, Sergio Rodriguez, Xavier Mas o l’ex Company Josep… 

Oriol Canals, Sergio Rodriguez, "jo", Santi Pellejero i Josep

Em trobo amb en Miki (Fisiopremià)… amb qui haviem quedat per escalfar i preparar la cursa… després del Briefing… un parell de voltetes per seguir trobant-me gent, com en Manu Martinez (excompany de futbol que no el veia feia anys)… i cap al calaix de sortida... on ens trobem a en Guell (aquest també les fa totes tot i no avisar mai!). Ens posem al mitg, tot i que el Miki diu que sortirà fort per evitar taps.



Sortida fent una volta a l’escola i cap a la Riera que ens envia muntanya amunt. La primera part només fá que pujar, estem a ran de platja i s’ha d’arribar a dalt de tot… paciència i en algun tram já a caminar. A mitja pujada, el Domi, en un creuament de camins m’anima i em fa fotos… encara estic fresc.

Primera pujada i en Domi fent fotos!

Vaig bé de cames i de cap!

Explicar el recorregut es complicat, només dir que baixem cap a Teia, tornem a pujar, tornem a baixar.. i així constantment per tot de camins, senders per enmig dels boscos de la Serralada Litoral que els tenim al costar de casa… una meravella! De fet hi ha una part molt dura on a mà dreta contemples tota Barcelona…

La pujada amb les vistes...

 ... I en el Camí em vaig trobant als controls a amics i coneguts com el Pepe de la Salle, el Barroso, l’Angel Calvo, en Serra, en Forés… que em fa disfrutar encara més de la cursa.
Já hem passat la meitat de la prova fa estona, já hem passat per Sant Mateu i vaig bé… tinc temps per xerrar una estoneta al costat del Manel, el marit de la Nuria Ferran… em noto bé de cames i toca baixar fins a la cadira del Bisbe.. no deu quedar gaire!... doncs cap amunt altre cop…

 I un cop arribem a dalt, altre cop cap a baix pel bosc… per arribar al darrer habituallament… aquí és la única errada de la Marina Trail… arribar al tercer habituallament i que nohi hagi aigua ni menjar és un fallo!... menys mal que em quedava un gel, i fem la darrera pujada!... trencadora!... aqui já ens copsta fins i tot caminar!

Já és tot baixada, refém el camí inicial cap avall i segueixo notant-me molt bé de cames. No tinc indicis de rampes… fins i tot avanço a l’Arnau en arribir al Polígon Buvisa… tot i que la part final d’asfalt se’m fa més dura, em poso en “modo Marató” per conéixer sensacions… Arribo a la part final, la gent anima, entro a l’escola i em ve la Paula corrents rient com una boja… AIXÒ SI QUE NO TÉ PREU!.. entro a meta amb la peke corrents amb tot de gent coneguda animant-me… la Maria, els meus pares, els meus sogres al capdavant… és molt emocionant!... Faig 3h 22’12” per fer el 318 de quasi 500… però això és el de menys. El més important, m’ho he passat bomba i he fet un entreno de qualitat #roadtomaratobcn

la Paula em va venir a rebre...

Això no té preu!
Entrada a meta Saludant!


Etrant a meta entre amics i coneguts!

En Guell també les fa totes!

Ah… i com corro a casa i no hi ha pressa per marxar… faig cua i em faig un merescut massatge!

El merescut massatge!

No hay comentarios:

Publicar un comentario