domingo, 16 de febrero de 2014

Mitja Marató de Barcelona 2014




De la Mitja de Mataró d’enguany, m’estalviaré la prèvia, ja que amb 15.000 persones allà i intentar quedar amb Raul, Ernest, Victor, Puchi i Quesada dels Ibers, Sandra i Montesinos dels VO2, etc… es quasi una bojeria… tot i que al final si que ens vàrem trovar. Destacar la màgia de baixar a Barcelona amb en Miki i el seu Smart, que ens va permetre aparcar ben a prop i sense pagar!



Anem tard cap als calaixos i ens trobem tots, la Sandra entra amb mi.. “entrar” és un dir, já que fins que la cursa no comença, no s’allibera la boca habilitada per entrar els corredors als calaixos… sinceramente, crec que dos entrades de 2 metres d’ample és poc per la zona Verda, que és on més gente hi ha. Ens animem la Sandra i jo, és el seu debut, arribem a la conclusió que cadascú al seu ritme, tot i saber que podria anar amb mi. Jo vull rodar, sense ana a tope, però tampoc pasejar.

Arrenquem i com sempre, els primers dos kilòmetres te’ls passes avançant i sent avançat… crec que són els 200m que després sempre surten de mes! Adelanto els Gafarruns Xavi Martí i la dona, que la fan juns… mola!

Vaig molt bé, pujem entença, agafem Gran Via i com sempre, sense adonar-te passes per km 5 en 25’45”… vaig sempre voltant el 5/5’10”… però molt cómode. Baixem per Passeig de Sant Joan, moment adrenalina amb la gent animant. Veig el Santi, novio de la Sandra… i quan ja girem sento un crit animant-me… em giro i es la Eli!






Fins al km 10 ja va tothom al seu lloc, intento concentrar-me en que será molt llarg, pensant en la Marató.. . passo en parcial en 50’53”… clavo el 5’05”… decideixo baixar una mica el ritme, per poder apretar al final, pero els temps em segueixen sortint igual, voltant el 5, i les sensacions són bones de cames i de cap.


Baixem Passatge Prim i em prenc el primer gel, ho faré al 12 i al 17 com ve essent costum... i em permet fer la pujada de la Diagonal bé, sense patir massa… un Crit al quesada, que va de beixada… i passo per km15 en 1:16’24” (25’32”)… sóc un rellotge!

Passeig de Garcia Faria… on sempre em costa molt arribar… prenc el segon Gel, començo a tenir les mateixes sensacions que fa dues setmanes a Granollers: on abans m’enfonsava ara aguanto i fins i tot passo a gent. Ja començo a notar el cansanci, pujem Marina, passo el km 20 en 1:41’37” (25’13”)… accelero el ritme… la recta final amb tants arcs no acaba mai, però la gent i la música em porta a arribar a meta en 1:46’44”



… un gran temps per mi, impensable fa un temps i que ara semblo tenir a l’abast… i amb la sensació que podría haber donat una mica més… tot i que això sempre ho pensem tots!



190         Xavier Montesinos                         VO2 Triatló                         01:18’46”
255         Sergi Puigmal                                    Club Esportiu Iber           01:19’53”
3301       Victor Pérez Villalta                    Club Esportiu Iber            01:39'01"
3776      Xavier Quesada Farrerons          Club Esportiu Iber           01:40:34
4156      Josep Morante                                                                               01:42’01”
5527      Ricard Torres Puighermanal       VO2 Triatló                         01:46’44”
6215      Sandra Sardina                                 VO2 Triatló                         01:49’01”
6420      Jose J. Güell                                      VO2 Triatló                         01:49’43”
6835      Agustín Arasanz Duque                                                                                01:51’07”
7377      Ernest Perez Fernandez              CM         Ibers                                     01:53’06”
7500      Raúl Estévez Quevedo                  Ibers                                     01:53’33”



No hay comentarios:

Publicar un comentario