sábado, 27 de junio de 2015

Cursa de Premia 2015



 

“Doncs no estem tan malament” aquest sería el resul del Cap de Setmana sportiu que m’ha tocat viure… o l’altra resum es que amb temps, amb entrenaments, etc… tot acaba sortint…

Comencem amb la Cursa de 10km de Premia de Mar... el meu poble. Havia quedat amb en Toni per fer-la. Preparar-la el que es diu preparar-la… dos sortides de 10 km a la semana a les 3, 4 o 5 de la tarda amb la calor que fa, no es pot dir que sigui una gran preparació, però per el que estic fent darrerament, ja és algo…

Quedo amb en Toni, li dic que la farem junts, crec que corre al meu ritme tot i que diu que no… ja ho veurem. Anem molt d’hora perquè em pensó que la sortida es a les 7 i no a dos quarts i per tant tenim temps per petar la xerrada amb amics, coneguts i saludats… això també m’agrada molt!... escalfem una miqueta amb en Joan Basseda dels VO2 i ens fem la foto de rigor amb Alexis i en Karamo i cap a la sortida.




Ens trobem amb la meva cosina la Cris i en David… aquests serán una bona referencia. Li dic a en Toni, tu segueixme i baixem de 50’!... Sortida, amb el mogollón de gent i en baixada… baix retenint-me, mirant enrrere, ja que en Toni diu que no li va bé sortir molt ràpid. Vaig girant-me constantment… fins que a la riera, no hem arribat al km 1 que em diu “tu tira!”… i decideixo anar a buscar a l’Alexis que el tinc 50 metres davant…

Com sempre, els primer tram es ràpid, fins que arribem a la Ona on veig a la Cris… la passo i l’animo. Uns metres al davant el David que la va esperant… decideixo anar fent. El tram del passeig, com sempre, intentar agafar un ritmet bò i distreure’m en mirar el terra ja que si mires la gent estirada a la platja et venen ganes que quedar-t’hi!


La Cursa de Premia comença a la Salle, km 5’5 i pujar lleument cap a la Gran Via… enguany no se’m fa tan dur i la música i la gentada m’esperonen. Allà em trobo amb la Maria i la Paula, fidels a la cita. Vaig rient, saludant, picant de mans als nens i això es un bon simptoma… Descans de baixada i carrers del casc antinc per enfilar la tornada cap al centre del poble on hi ha el segon “repechón”… Passatge Manent, però vaig mirant el rellotge i veig que no vaig tant malament… Gran Via unaltre cop rien i saludant… això va bé i arriba la pujada per Elisenda de Montcada on em passa l’Alexis!

  
Al contrari que altres anys, la faig a ritmet, i arribant a dalt menys mort… agafo com l’Alexis que el tinc uns 50 metres al davant i a seguir apretant les dents fins a la meta, enguany al Camp de Futbol, per ser el Centerari… els 50 metres finals a la Gespa d’aquest camp que m’ha vist creixer m’emociona… i entro en 47’27”, un molt bon temps per ser Premia i per la calor que fa!... estic content de ser el 127 de 431.

24. Joan Basseda 40’01”
74. Karamo Barrow 44’23”
112. Alexis Guillén 47’11”
127. Ricard Torres 47’38”

No hay comentarios:

Publicar un comentario