domingo, 28 de junio de 2015

Triatló Sprint de Montgat




A les 20:30 acababa la calurosa y dura cursa de 10 km de Premià. Temps per anar a sopar amb la familia, fer una volteta al Shopping Night i anar a dormir a les 12H… i a les 6:00 ja estaba en Peu ja que havia quedat amb la Emma Bosch per anar pedalant fins a la TRAITLÓ SPRINT DE MONTGAT… olé tu!

Aquesta Traitló l'havia de fer, ja que es per una gran Causa, organitzada pel gran Sergio Del Rio i al costat de casa...anem rodant tranquil·lament la Emma i jo, entrem les bicis a boxes i ens trobem amb en Ricard Boix, que també la fará… i descobrim que les noies surten a les 10h… així que la Emma ens deixa que marxem a escalfar i li tocará esperar… un cop a la platja, preparats per tirar-nos a l’aigua, ens trobem a la Gemma Abad, de l’equip que es pensaba que també sortia a les 8:40… pobre, també li tocará esperar.


Fem unes braçades i cap al calaix de sortida. Molt estret i amb molta gent al nostre calaix… em poso al ben mig, avui paso de sortir al darrera de tot, tot i no ser bon nedador. Sortida i començo a nedar com un boig, però no noto que massa gent m’avanci!... será que es com anar en grup a la bici i em porten… i en un tres i no res ja estem a la primera boia, que és una autentica bojería de gent… El llarg el faig seguint els peus de dos o tres corredors i se’m fa curt… i tornada cap a la platja on descobreixo que em surten 900m en 14/15 minuts… massa ràpid (segur que hem dut la corrent a favor).. però m’esperona amb les bones sensacións!


Com sempre trigo moltíssim a fer la T1… 2’27”… una eternitat que he de millorar!... i a pedalar… circuit estret per tota la gent que som, ja que coincidim amb els grups dels que van a per la victoria i ens passen per l’esquerra a crit de “esquerraaaaaa!”… em trobo a en Ricard Boix a la cuneta al primer gir.. ha punxat!... vaya putada!... descobreixo “el Mur” de montgat… es dur, t’obliga a posar el plat petit, però pensaba sería més larg… Vaig content i disfrutant a la bici, passant gent, és en lo que sóc menys dolent… acabo en 38’01” amb una mitja de 31.57 Km/h


Toca córrer… surto de boxes, i está la Laura Majadas animant-me i fent fotos... “aquesta l’a pots fer tu!” li crido. El circuit es planer, però per una zona amb terra, sots, etc… intento no pensar en la cursa d’ahir… vaig com sempre al meu ritmet de 5’ el km … s’han de fer 2 voltes… que no se’m fan gaire llargues… miro el rellotge i veig que baixaré de 1h 20’ i m’esperona… apreto el tram final per acabar el run en 24’29” i amb molt bones sensacions!





Resultat final, 01:18’20” per ser el 417 de 568.. en mi linia!.. però molt content i disfrutant.. ara toca pujar una mica el nivel d’entrenaments al llarg de l’estiu per afrontar d’aquesta mateixa manera les Olímpiques que m’han de portar a Berga en bones condicions…

Emma Bosch Guanyadora al seu grup d'edat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario