domingo, 12 de octubre de 2014

Cursa de l'Aire de Cabrera Vilassar 2014


amb el Sergi Garcia

 
Cursa de l’Aire de Cabrera. Obligada darrerament al calendari ja que és a prop. Un bon lloc per córrer sense desnivell, per llocs coneguts i amb els amics.

Amb els Amics, Victor, jo, Ernest i Agus

Quedo 45’ abans de la sortida amb el Sergi Garcia, l’únic de l’equip que la fa amb mi. Anem a pels dorsals i ens trobem als meus amics Victor, Agus i Ernest… també ens trobem al super-crack Puchi I al runner de la Canon, Carles Segarra… I els “veteranos” Toni solà I companyía…

Amb el gran Carles Segarra

Quasi ni escalfem I ja ens posem a la sortida, li dic al serge que tiri endavant per agafar lloc. Sortim amb el Victor, Agus i Ernest al darrera de tot i als 100m ja no els veig. Miro un parell de vegades enrrere i decideixo anar a la meva.

De xarreta abans de la sortida!

La primera part és el que més puja. No gaire però va fent, fins a arribar al Polígon els Garrofers on crido a en Puchi, que va 7è i a en Sergi que va Top20. Em noto be, tot i que no porto el ritme infernal de l’any passat amb els de l’equip… vaig a 5 i poc…

Camí del Mig i Riera avall fins al Mercat de la Flor… allargo la passa però sé que aquí he de recuperar i agafar aire per arribar bé al tram del Passeig. Túnel i cap al Passeig… on ja noto que tinc la forma justeta per fer un 10.000… miro a terra i a mig passeig apareix el Victor. Va sobrat, després de fer l’Ironman Barcelona la semana passada… ha vingut desde el darrera, ja que ha fet bona part de la cursa amb l’Agus. Li dic que estic fòs, m’anima i diu que es provarà fins al final i em deixa com un coet!...també em creuo amb l’Uri dels VO2 que va passejant el gos i ens anima… menys mal d’ells, perquè tot i així se’m fa llarg el Passeig.

Entrem al darrer kilòmetre, veig que baixaré de 53 que és a 5’15” i era el meu objectiu… recta en pujada patint però ja apretant les dents per entrar en 51’20”… 5’ més que l’any passat, però és el que tinc a dia d’avui…  un entreno de qualitat… la Setmana Vinent a Patir a la Sant Mateu Xtrail de 21km!

No hay comentarios:

Publicar un comentario