lunes, 20 de octubre de 2014

Sant Mateu Xtrail 2014



Ivan San Antonio, repte assolit!


Aquesta Crónica ha de ser un homenatge, ja que el que menys importa, tot i ser meva crónica, és la meva cursa. És un homenatge a l’Ivan san Antonio, per la seva primera Mitja de Muntanya i a les Meves Cosines… que están molt fortes!


Anem per parts. Aquesta Cursa ja és obligada al meu calendari, s’han de correr les de casa sempre. A més, es tracta d’una distancia (21km) amb un desnivell asequible i no molt técnica.
La historia comença a l’estiu, en plenes vacances, a la sobretaula d’una barbacoa. Pujadets de copes, apunto a l’Ivan San Antonio a la cursa. Ell mai ha fet una cursa de muntanya, d’asfalt si i entrena el mateix que jo, el que pot i poc… Apuntats!


Des de l’estiu hem intentat quedar per entrenar però no ha pogut ser… Hem entrenat cadascú el que ha pogut, ell per completar el que s’havia convertit en un repte i jo, per aguantar al seu costat i per… que no em guanyin les meves Cosines, la Cristina i la Mariona… I aquí va el meu altre homenatge… a aquest parell que no vegis lo fortes que están!

Cristina, David, Mariona, Oriol, Diego i Jo

Vaig liar també a alguns dels VO2, el Ricard Cesari, l’Ivan Rovira i en Rai (a darrera hora aprofitant un dorsal que sobraba)


Anem a la Sortida i tots es posen al davant… l’Ivan i Jo decidim quedar al darrere… això és molt llarg i crec que enguany no hi haurà gaires taps amb el nou recorregut… la primera pujada entre asfalt i pista col·loca a tothom mes o menys al seu lloc.


Anem els dos xino xano entre la gent, sense voler gastar massa … Corriols fins a Teià i l’Ivan i jo anem gaudint dels paisatges i comentant el circuit… trobem un petit tap… veig a fons al David (marit de la Cristina) i penso que “no deuen estar gaire lluny les nenes”… Baixada cap al Cerviol... i cap amunt per camí conegut, més lent del que esperàvem, ja que la gent camina…


Baixada i arriba la duríssima pujada del Vedat… on l’Ivan se m’escapa una mica… en arribar al mirador… veig al fons a les Nenes… paro per veure aigua i comencem a baixar comentant que “aquestes no paren, jajaja”… S’han convertit en una obsessió per mi!... baixem per la pista disfrutant!... “com vas?” li pregunto a l’Ivan… “be, molt bé” contesta!


Pujada pel GR fins a Sant Mateu… és pujada técnica, i ja es comencen a notar els kilómetres…  i baixant de la Font de Sant Mateu pista avall començo a cridar “ja sóc aquí!” i enganxem a les “nenes” just arribant a l’habituallament, també hi és el David… Paro per veure, per menjar i només arrencar, en el corriol de pujada, veiem com la Cris i la Mariona posen la marxeta… on jo només puc caminar elles corren!... buff… no puc!... Em prenc un Gel baixant… on l’Ivan se m’escapa… fins que agafo una mica d'aire i ritme a la pujada del Vietnam… on ja recupero el terreny amb l’Ivan… entre crits de “Visca el Maresme, Lliure i Tropical!”…


Baixada final fins al Poble… l’Ivan baixa molt més rapid i li crido que m’esperi… i quan penso que ja és la meta i ho estem celebrant, ens fan fer una volta pel poble inesperada on cada metre de pujadeta és un suplici!... però sentim els tambors… imaginem a les pekes esperant a Meta!... “va nen que ja ho tenim!” crida l’Ivan… gir a l’esquerra i allà estàn la Paula i l’Adela petites esperant els seus Papes!... deliri col·lectiu, per entrar corrents amb elles i tenir unaltra al Sac!

Rai, Jo, Ivan, Ricard Cesari i Santi Pellejero

Post Data.- Aquí no entrena ningú… però jo entreno el que puc, que no és poc i tothom está molt fort perquè he fet 2h 46’29” i he estat el 221 de 311!!!... tela eh!!...


29           IVAN ROVIRA DONATE                                02:09:57               Male     28
35           ORIOL SETO ALBERT                                      02:11:08              Male     34
74           RICARD CESARI GOMEZ-ESCALONILLA  02:22:28               SUB23 MAS 1
92           DIEGO GONZALEZ SANCHEZ                      02:26:59               Male     88
122         FERRAN SERRANO DIAZ                               02:32:20             Male     113
199         MARIONA PUJOL PUIGHERMANAL        02:42:57               Female 25
200         DAVID GONZALEZ SANCHEZ                      02:42:59              Male     175
201         CRISTINA PUJOL PUIGHERMANAL          02:42:59               Female 26
212         VICTOR TORRELLA ROSA                              02:44:56               Male     186
214         OSCAR MARTINEZ FUMADO                      02:45:11               VET MAS 66
215         JAUME RIERA BOHER                                    02:45:20              Male     188
220         IVAN SAN ANTONIO                                      02:46:23               Male     192
221         RICARD TORRES PUIGHERMANAL           02:46:29               Male     193
249         LEONOR FONT BALDUQUE                         02:54:13              Female 31

No hay comentarios:

Publicar un comentario