domingo, 12 de enero de 2020

SBR Duatló de Mataró


  

Bon inici d’any. La SBR Duatló de Mataró dona el tret de sortida al 2020 i a gas!... Un duatló Sprint es anar amb el Ganivet a la boca 1h… i desprñes dels 5k a 4’14”, els 20km de bike  i els 2,5k a 4:11 puc estar conent d’haber baixat 50” respecte l’any passat!.

Com sempre dic, cursa a prop, cursa que he de fer. A més, pagada pel VO2TEAM, no hi ha excusa. Això si, cau en tornar de vacances (així tens excusa el nadal per entrenar)… i fred, molt de fred. Vaig en cotxe fins a Mataró perquè encara es fosc, sinó aniria xino xano en bici… el Termómetre marca 3 graus… Arribo davant del CN Mataró, aparco i vaig pedalant al Port on és el box. Sóc dels primers, així que deixo la bici, busco un lavabo i espero vagin arribant els Companys de l’equip… Putxi, Mañé, Pol, Rai i Joan Aranega. Gonzalo per lumbalgia I Marc per enfermetat a la family son baixa per tant em quedo sense repte, el pique amb aquests dos últims. Arriben Santi, Mik i Carles Moliner per animar també. Veig amics i coneguts, Jordi Pujol I Josep del Calella; Jordi Miras I Diego; Sergio del Rio i Mónica Gurt que faran les fotos de cursa… Escalfem poc i cap a la sortida.



Li dic al Joan Aranega que què vol fer… no vull petar al km1 com l’any passat a 3:55… 4:15 i aguantar, diu… doncs amb ell que aniré i a aguantar. Sortida i Gas, gas, gas… tot el passeig vaig amb Joan a 4:15 pero al final de tot veig que vaig retenint i em poso davant. Tinc en Josep del Calella com a referencia i vaig a per ell. L’agafo a la N2 km2 a 4:09… Gir i arribem a la Pujada de les Escaletes. Aquest any no la pateixo tant. Km3 4:22. Baixada fins al passeig altre cop, km4 4:11… Toca aguantar el bucle al braç del port… porto el Jordi Miras davant.. com corre eltiu!...km5 a 4:11 i entro a boxes en 21·38” per 5,14km…

 

Bike, a veure quin grup em toca. Sortim junts varios i en Joan I jo comencem a agrupar entrant a la N2. Comencem a tirar i intentem fer docencia que si fem relleus será mers rapid i menys cansat, pero com sempre la gent, o no en sap o no vol. Tirem la primera volta. A la segona, veient que no hi ha manera, en Joan decideix no donar gaires relleus, per lo que jo faig algun pero la darrera tornada me la prenc de Garrapata. Surt una bici en grup a 34,3kmh… 31·56”… a l’estiu, en epoques de bon estat de forma he anat molt mes rapid sol…




T2 i punt clau de la meva cursa particular amb en Joan. Ja fa temps que no porto les Gomes a les bambes, per tant, en la T2 arribo, em poso les bambes, i quan començo a cordar-me la primera veig en Joan sortint de boxes… em corod l’altra i a correr… tinc el Joan a 50 metres, em serveix de referent, faig els 2,39km en 10:01 a 4’11”… un ritmazo!... miro el rellotge, veig que baixo el temps de l’any passat!... apreto el cul i entro en 1:05’35”… Vaya calentón, vaya entrenako i com molen aquestes apretades… ara a preparar la Marina Trail (21k) que es en 2 setmanes.





No hay comentarios:

Publicar un comentario